Followers

Friday, January 12, 2018

makan angin Laut

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
happy weekend...citer hari ni...disebabkan OT ari ni cancel so aku kuar ngan budak Pian..seharian lepak ngan dia..dan yang paling best sebab pian bawok pi tengok laut.

seriously ,sape yang kenal aku..memang tahu yang aku ni memang hantu laut...ada peluang confirm aku akan tengok laut tenangkan pikiran..just 2tahun ni je aku jarang dah pegi tengop laut sejak aku balik kampung and sibuk ngan kije..aku suka tengop laut Dari dulu lagi.. ..Kat sini aku rasa tenang..Dan semua masalah dalam kepala boleh campak jauh jauh Kat dalam laut tu.

sory Pian  ,aku tepek gambar kite Kat blog...just sebagai memory kite je... thank of lot sebab lepak ngan aku ..sudi layan kerenah gila aku and sabar ngan angin emosi aku.

Tipu ah kadang kadang aku rasa nak menjerik kt tengah laut tu cakap aku dah buang semua sejarah hitam hidup aku...but still aku ingt... bila pian yang bawok aku tengok laut..aku belajar utk bagi peluang pada diri untuk cipta kenangan baru .hope lepas ni aku dah boleh move on dari kenangan lepas dan aku boleh buka cerita baru lepas ni...
cukuplah 2tahun aku sia sia kan hidup aku..ngan tergantung gini..terikat tapi tak bertali orang Kate...bila aku kenal pian aku mula terpikir untuk sentlekan semua ni..lepas dia sedarkan aku..sampai bila aku nak hidup ngan keadàan gini..x salah kalu aku bagi peluang pada diri kan.

sejarah lepas tetap sejarah lepas..
masa yang akan dtg tu kita kena gunakan sebaiknya..

betul x?..


 SEkiAn
 || CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment