Assalamualaikum & Salam Sejahtera
macam couple..jam pun dia nak sama..what everlah..tpi niat hati aku sape tau kn...
maybe semua ni x lama.aku cuma pinjam jiwa dia kejap je sementara semua kes aku selesai..sama Ada aku yang tinggalkan dia atau dia yang tinggal aku..kita wait and see je..
dia cakap bukan 6bulan..sampai bila bila pun x akan tinggal aku..
bagi aku pulok..lagi 6bulan ni..aku nak happy happy je ngan dia..nak cipta sebanyak mana pun kenangan indah bersama dia..SBB bila aku dah x berpeluang Ada untuk dia ..sekurang kurangnya Ada kenangan terindah ngan dia.
andai jodoh tu milik kita ..pasti suatu hari kan bertemu kembali..aku tak harap APA APA ..cuma aku tak nak pisang berbuah dua Kali dalam hidup aku..aku cuma nak jaga hati aku Dan hati orang yang selayaknya Ada ngan awok..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
macam couple..jam pun dia nak sama..what everlah..tpi niat hati aku sape tau kn...
maybe semua ni x lama.aku cuma pinjam jiwa dia kejap je sementara semua kes aku selesai..sama Ada aku yang tinggalkan dia atau dia yang tinggal aku..kita wait and see je..
dia cakap bukan 6bulan..sampai bila bila pun x akan tinggal aku..
bagi aku pulok..lagi 6bulan ni..aku nak happy happy je ngan dia..nak cipta sebanyak mana pun kenangan indah bersama dia..SBB bila aku dah x berpeluang Ada untuk dia ..sekurang kurangnya Ada kenangan terindah ngan dia.
andai jodoh tu milik kita ..pasti suatu hari kan bertemu kembali..aku tak harap APA APA ..cuma aku tak nak pisang berbuah dua Kali dalam hidup aku..aku cuma nak jaga hati aku Dan hati orang yang selayaknya Ada ngan awok..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment