Assalamualaikum & Salam Sejahtera
hari ni sepatutnya aku masuk kije tengah hari..tapi entahlah rasa malas yang amat...ngan hujan lagi memang hilang terus mood nak masuk kije..
terus aku call office pat kije cakap nak cuti satu hari..OK je kakak office tu cakap..then after tengah hari dah sentel urusan Kat Pima..terus start motor balik umah...
baru nak lelap Mata..member aku take tanye (aku kuar ngan pian ker?)..nama mamat ni lagi kuar...aku x tau pun dia x masuk kije sama..memang semalam aku Ada cakap maybe aku masuk lewat esop(hari nilah)..tapi x sangka pulok dia off jugak..maybe sebab dia hal dia sendiri kot...aku x plan APA APA pun ngan dia..tapi dia selalu cakap dia x best kalu aku xde kat kije..dia cakap dia nak tengop sape klu aku xde...lawak kan..biasa aku sengih je klu dia cakap cam tu.
hope bukan pasal semalam dia buat hal x masuk kije...aku x tau sape betul sape salah sebenarnya hal semalam..mungkin dia jealous sebab aku cakap ngan boy lain gelak gelak..ataupun sebab dia Ada masalah pribadi sendiri..whatever lah..malas nak pikir..
aku pun x harap APA APA ngn dia..just friend only..tu je yang terbaik untuk aku saat ni..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
hari ni sepatutnya aku masuk kije tengah hari..tapi entahlah rasa malas yang amat...ngan hujan lagi memang hilang terus mood nak masuk kije..
terus aku call office pat kije cakap nak cuti satu hari..OK je kakak office tu cakap..then after tengah hari dah sentel urusan Kat Pima..terus start motor balik umah...
baru nak lelap Mata..member aku take tanye (aku kuar ngan pian ker?)..nama mamat ni lagi kuar...aku x tau pun dia x masuk kije sama..memang semalam aku Ada cakap maybe aku masuk lewat esop(hari nilah)..tapi x sangka pulok dia off jugak..maybe sebab dia hal dia sendiri kot...aku x plan APA APA pun ngan dia..tapi dia selalu cakap dia x best kalu aku xde kat kije..dia cakap dia nak tengop sape klu aku xde...lawak kan..biasa aku sengih je klu dia cakap cam tu.
hope bukan pasal semalam dia buat hal x masuk kije...aku x tau sape betul sape salah sebenarnya hal semalam..mungkin dia jealous sebab aku cakap ngan boy lain gelak gelak..ataupun sebab dia Ada masalah pribadi sendiri..whatever lah..malas nak pikir..
aku pun x harap APA APA ngn dia..just friend only..tu je yang terbaik untuk aku saat ni..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment