Followers

Friday, January 5, 2018

kereta kawalan shaqeel

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
balik dari umah iena tadi..memang singgah bandar kuala berang..shopping barang cikit..firstly  aku masuk kedai Eco shop..memang orang tahu kedai tu..orang panggil kedai 2hinggit..

borong lah 6 or 7 ketul barang mainan dia ni...memang aku tak berkira sangat lah coz nak dapat barang yang sama tapi dengan harga yang paling murah utk toy budak memang berbaloi shopping sini...

lepas masuk Eco ..aku masuk zon ria..kebetulan mainan budak memang Ada kt depan Mata terus..APA lagi terus dia sambar kerete kawalan jauh satu..ingat nak shoping baju dua tiga helai..langsung x jadi coz kereta kawalan tu sama ngan 2helai t shirt aku. 

 tapi bila tengop muka shaqeel memang aku tak pikir panjang..aku on je...janji dia happy..memang dia dah berminggu request kat aku nak kereta kawal ni...so..kebetulan dah ada depan mata..aku angkat jelah..

sampai umah terus bukak main..memang x lepas lagi dari tangan dia..tak tau lah malam ni dia nk tido pukuk bape..hbis battery baru dia stop main kot.

OK done!! citer shaqeel malam ni
.
..love u awok!!

 SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment