Ari ni test housing..sakit kepala jugak ah nak habiskan jawab 25 soalan tue..rasa cm x mampu nak dapatkan markah yang bagus.. .tapi redha je dgn keputusannya nanti…
Lepas test tadi aku kuar p mutiara rini..jalan-jalan cuci mata..nak hilangkan tension and kebosanan..aku kuar dgn irah je..cm aku kuar lame2 ni..time sampai kt mutiara rini hutan bandar tu orang sgt ramai x macam aku p sebelum-sebelum ni…ari pun x berapa nak baik …mendung semacam je tande bila2 masa ujan nak turun …bila dah lewat sikit baru kami balik p taman U.
Hujan turun sgt lebat time kami sampai kt taman U..lepak makan stemboot kt hujung jalan…bersama ujan plak tu..mmg pengalaman betul..sambil makan sambil tengok gelagak pekerja situ..kecoh bukan main bila angin tiup kuat…
Lepas tu..p Jusco Taman U..pusing2 then balik UTM..kerja berjalan je aku ni..hehhehe
Paling best, Muhd.Fahmi layan aku sepanjang ari ni..epy gileer bila dia ada bersama aku..walaupun dalam alam maya..sejak aku kenal dia..entah apa2 perasaan aku..aku dah x rasa sunyi lagi bila BF aku sibuk dengan dunia dia..aku dah x rasa sedih teringatkan BF aku sbb aku dah ada dia...hidup aku penuh dengan gelak ketawa bila bersama dia..aku boleh lupakan segala masalah aku, ketensionan aku.. and aku palin g aku suka bila dgr dia gelak and buat lawak..
Bukan aku nak curang ngan BF aku.. Tapi aku pun nak rasa Bahagia and epy jugak dalam hidup aku..
Banyak benda aku belajar dari dia..jgn terlalu pikit –ve sal diri sendiri and kena pikir benda yang baik je.yang lepas biarlah lepas..kita dah x leh nak tarik and ubah balik benda yang dah berlaku..tapi kita leh beringat and berhati-hati untuk masa depan...aku tau aku x sempurna untuk dia..tapi aku bersyukur bila dia l eh terima aku seadaanya..Aku suka sgt Kawan ngan dia..
Sayang ko babe..
No comments:
Post a Comment