"if dia sayang kau, mesti dia cari kau balek" yup, aku pegang kate kate kawan aku tuu. insyaallah if panjang umur & if ade jodoh :) apa aku nak mengaruk nie?=p
ape ape pun jadi, kite tak dapat nak puaskan ati semua pihak. macam mana kite buat baik pun dengan orang tuu, belum tentu orang tuu suke kite. maybe depan kite dia baik, tapi belakang? Allah je yang tauu. tak baik nak –ve thinking pasal orang lain. just take it easy, always +ve.
actually macam dah bosan dengan semua ni.. rasa macam nak lari je dari semua ni. tapi tak boleh.. kenangan & sejarah sentiasa mengekori kite ke mana jugak kite lari.. even kite dah hilang ingatan pun, mesti ade cebis cebis yang kite ingat. kan? takyah nak tipu lah.. semua orang same actually. aku pun macam tuu gak :)
just sabar je hadapi semua ni. yang penting kite kena kuat.. mintak Allah tenangkan ati kite dalam ape jua keadaan.. "biar orang buat kite, jangan kite buat orang" macam dah biasa dengar ayat ni kan? biasa lah tuu.. hehe.
lagi satu, if kite dah benci sangat kat seseorang yang pernah kite sayang dulu, jangan lah buruk buruk kan dia. ingat balik yang dia pernah ade dalam ati & life kite satu mase dulu.. & kite pernah sayang diaa.. ingat tuu! :)
aku bukan sape sape.. hak orang lain if nak benci aku pun. aku Cuma perempuan biasa. takde ape ape yang istimewa dalam life aku...
aku tak sukaa burukkan orang, tapi if orang burukkan aku, hmm biar aku pikir dulu nak buat ape.. haha. tak lah, dont worry, aku tak dendam pun. semua 0-0. biar Allah je yang balas. bukan hak aku nak hukum orang lain :)
And if aku tak kacau life korang, so pleasee takyah sebok sebok dengan life aku eh. nak mengata aku ke hapee, hak korang kan tapi jangan sampai aku tauu. aku ni perempuan. sensitif kan.. hee hope paham :)
No comments:
Post a Comment