Followers

Friday, April 1, 2011

Selamat Hari Lahir Kawan.

khas utk ko.
Sekarang dah 1 April 2011..masih di panjangkan umo sampai ari ni..Alhamdulillah ..Actually , Etry kali ni aku dedikasikan special for one of my Friends, Nur Nadia Abdul Aziz.
Hahaha..dah wish, kt Fb, dah wish kt Phone..Sekarang nak wish kt blog aku plak..Aku nak ucap Selamat Hari Lahir, Selamat ulang Tahun, hAppy Besday, seLamat Hari tua, seLamat HAri Beranak..boleyy erkkk..dan segala Selamat lah yang berkaitan and sewaktu dengannya ..kali yang ke 23 kan kan Kan ..ehh dah sesuai benor dah tu ko kawenn..hehehe, cepat suh Redza masuk meminang..aku x sabar nak makan nasi minyak Johor ni..hahaha
Semoga ko panjang umo dan sentiasa dimurahkan rezeki, sihat selalu dan berjaya dalam hidup ko and yang paling paling paling PENTING terima Kasih sangat2 cz sudi jadi kawan aku..terima Kasih jugak menceriakan haRi-hari mendung aku and seLalu bagi semangat kat aku bila aku down sgt2..
Maaf atas segala salah silap aku sepanjang kita kenal..maaf kerana selalu menyusahkan ko ..aku tau aku bukan seorang kawan yang sempurna and terbaik untuk ko tapi aku dah cuba jadi sempurna and terbaik di mata ko..Aku harap ko x pernah menyesal berkawan ngan aku..
Sayang ko lebey..ko kawan dunia akhirat aku.
kek utk ko...

kenangan kt Taman Negara (Dya and AH)


No comments:

Post a Comment