Ari ni fisrt paper utk exam semester 6 ni..lega bila satu paper dah lepas..Waiting untuk paper seterusnya iaitu Project Management and Environment..
Abih exam aku terus balik then tidor je sampai x ingat dunia…konon ganti tidor yg x menentu 2 3 hari sebelum exam..…zohor and asar aku pun x tahu kemana..perhhhh teruknye aku..malam plak aku lansung x study..layan movie sampai 3 citer..abik ko..mentang2 dapat movie baru dari rumate aku yg baik hati..study pun entah ke mana..
Paper community planning and housing ni aku rasa aku dah buat sehabis baik..harap2 dapat result yang x mengecewakan aku..Pulun habis subjek nie..3 hari aku x sentuh subjek lain…layan habis ngan subjek ni..tapi syukur sgt cz dapat luahkan kt paper exam tadi..x sia-sia usaha aku …
For project Management aku rasa aku dah sedia nak jawab..but untuk Environment aku belum prefer apa2 pun..serius otak aku langsung x leh terima subjek ni..banyak kali aku baca..aku buat nota..tapi lansung x nak masuk dalam otak aku..gileee ah..cm ane nk jawab exam ni..environment environment….jangan lah ko degil sgt ngan aku…
Redha je ngan result exam kali nie..aku dah cuba yang terbaik..harap baiklah keputusannya..
No comments:
Post a Comment