
Aku rindu dia yang jauh kt sana…gileer knp perasaan ni hadir lagi bila aku mula belajar utk tidak jatuh cinta lagi..aahhhhh…
Hanya sbb suara dia..aku terbuai cm nie..mmg gilee..tapi aku mmg x tipu aku dah mula sukakan dia..dah mula ada rasa rindu kt dia..
Dia buat aku lupa segala kesedihan aku..lupa masalah aku..aku suka sgt bila ada dgn dia..
Kawan aku ckp , aku bukan syg dia ,aku Cuma suka dia..dia bolah masuk dengan cara aku..satu kepala dgn aku..sbb tu aku rasa aku cukup serasi dgn dia.. kawan aku ckp x baik mainkan hati org..what U give U get back..ye mehhhh???
Tapi hati aku sape leh nilai melainkan aku sendiri yg tahu hati aku..aku betul2 inginkan dia selalu ada utk aku..
Cm ner ngan status aku??
Aku masih kekasih org….awek org..
Biar takdir g tentukan segalanya..=P
No comments:
Post a Comment