Followers

Saturday, April 9, 2011

aku3

dah lame aku nak belajar download movie sendiri.. asyik mintak movie ngan member je..nak jugak try download sendiri.. and ari ni aku berjaya mendownload 2 buah movie ..hahaha..suka yg teramat..
klu x tau step dia mmg susah sgt2 lah..tapi apa pun Tq sgt buat Muhammad Fahmi yang sabar megajar aku sampai aku dah pandai kini..
dia ckp susah sgt nak ajr org Noob cm aku..rasa cm nak lempang je bila terpaksa ulang and ajar satu2 cm budak sekolah tadika..hahaha..tapi berkat kesabaran dia kot..aku dah pandai..nanti aku belanja ko Pizza erk..hahaha
sekarang aku duk gileer download citer..macam2 citer aku download..dari malay, indon, org putih, jepun and korea..citer kartun je aku x layan sebb aku x Minat..klu ada power Rangges..boleh di pertimbangkan kot..hahahaha..
syok.org + hjsplit=movie..

2 movie yang firstly aku berjaya mendownload.

No comments:

Post a Comment