malu wasaan nak bukak pintu luah2 le ning, bilik uper tempat punggah barang je..berkubang hanyar..nasib ah badan..seminggu ning hidup x terurus mana, 2 hari ning lagi ah jadi jaga terus kat blok..langsung tak tidor..demi mu Tesis aku tebeng jugok..esok dah kena summit..apa nak jadi..jadi lah..yg penting aku siap.
maybe aku balik kampung hujung minggu ning..entah nape, aku wase nak jengok umah je..yang penting, aku nak tengok gane balah masjid kampung aku runtuh..terkejutt kot kakak aku call cakap masjid baru kampung runtuh..siap masuk TV3 lagi...habih menda nak runtuh kat ganung..nape x kena x tahu,,saloh contractor ker salah orang yang buat masjid tu ker, salah orang yang guna masjid tu..walllahuallam lah..
sekian.
haaa... tubik doh bahase ganu kite op.. haha.. lama dok dgr ayat kucar lanar.. haha.. btw, sokmo rutuh bangunan kat ganu lening.. mesti buat lebih kurang sebab tu jadi gittu dok? :)
ReplyDeletemasjid runtuh? bahayanya ..
ReplyDeleteada hikmahnya kenapa masjid tu boleh runtuh.
ReplyDeletepasal bilik tu, kita serupa =)
btw, done follow awak #1329