Followers

Saturday, May 11, 2013

Chager Leptop Rosak!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Musim tengah sibuk-sibuk buat keje bagai ngan leptop ni..time ni lah dia nak buat hal..awal2  x boh..tension aku!!...semalam x tau apa kena ngan chager lama tu..tiba-tiba x nak hidup pulak..dah lah leptop kehabisan betery..langsung x leh bukak leptop..
chager baru.

baru ptg ni p usha kat kedai baiki leptop ..mujur kat kedai repair kat KRP tu ada..nasib badan lah..terbang melayang lagi money aku..dah lah time pokai2 ni.. kalu x beli x dapat guna leptop aku pulak..so,sabor jelah dugaan..

dah 5 year aku pakai leptop ni..ni kali first dia rosak benda lain..selama ni kena format balik je..kali ni chager..hope lepas ni x de lah masalah lagi..

sekian. 


1 comment: