Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Musim tengah sibuk-sibuk buat keje bagai ngan leptop ni..time ni lah dia nak buat hal..awal2 x boh..tension aku!!...semalam x tau apa kena ngan chager lama tu..tiba-tiba x nak hidup pulak..dah lah leptop kehabisan betery..langsung x leh bukak leptop..
chager baru.
baru ptg ni p usha kat kedai baiki leptop ..mujur kat kedai repair kat KRP tu ada..nasib badan lah..terbang melayang lagi money aku..dah lah time pokai2 ni.. kalu x beli x dapat guna leptop aku pulak..so,sabor jelah dugaan..
dah 5 year aku pakai leptop ni..ni kali first dia rosak benda lain..selama ni kena format balik je..kali ni chager..hope lepas ni x de lah masalah lagi..
sekian.
itu tanda2 suruh tukar laptop baru :P
ReplyDelete