Assalamualaikum & Salam Sejahtera
sory dear curik pic dalam FB kau..malas nak carik pic kau dalam folder gambar yang aku punye.
orang lain yang tengok kau boleh epy bagai ngan adanya kau..serius kau memang terbaik..boleh jadi Pakar Kaunseling , pakar motivasi berjaya babe.. hope kau terus success dalam hidup kau and x lupa jugak aku doakan kau bahagia ngan JEJAKA IDAMAN rahsia kau tu!!..agak2 aku boleh kenal x ngan bakal husband kau nanti.huk3..
KAU MAKIN COMEL LAH.
sekian.

alhamdulillaahh.....terharu kutssss...sweetttttnyerr..ayat anda di atas...eh...cik farihah x tengok saya ado masalah lagitu, klu sayer ader masaloh mmg horrorrr...kahkahkah
ReplyDeletemy friend...she's the best..
ReplyDelete