Followers

Monday, May 20, 2013

simple girl Tapi tetap Comel !!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

sory dear curik pic dalam FB kau..malas nak carik pic kau dalam folder gambar yang aku punye.

hanya D.I.A, daripada aku moody bagai hari ning..jumpe dia sat ning kat PSZ terus je aku senyum..mak aouiiii SHASHA aura kau betul2 buat aku hilang stress..serius aku suka sangat ngan gelagak dia, senyum dia and satu2 orang yang aku rasa x  pernah tunjuk diri dia ada masalah tiap kali aku jumpe dia secara langsung or tidak langsung...sentiasa happy good lucky everyday,tiap masa dan detik sepanjang aku kenal dia..bestnye jadi kau!!.. 

orang lain yang tengok kau boleh epy bagai ngan adanya kau..serius kau memang terbaik..boleh jadi Pakar Kaunseling , pakar motivasi berjaya babe.. hope kau terus success dalam hidup kau and x lupa jugak aku doakan kau bahagia ngan JEJAKA IDAMAN rahsia kau tu!!..agak2 aku boleh kenal x ngan bakal husband kau nanti.huk3..

KAU MAKIN COMEL LAH.

sekian.


2 comments:

  1. alhamdulillaahh.....terharu kutssss...sweetttttnyerr..ayat anda di atas...eh...cik farihah x tengok saya ado masalah lagitu, klu sayer ader masaloh mmg horrorrr...kahkahkah

    ReplyDelete
  2. my friend...she's the best..

    ReplyDelete