Assalamualaikum & Salam Sejahtera
jumpe kat Karnival 1 Malaysia ari tu..lepas tu jumpe lagi kat Pesta Konvo baru ning..memang kredit bayok ah kat yang ada bakat buat benda alah ning semua..boleh jana pendapatan lagi..lawo2 pulak tu..harga pun bukan mahal dalam 3 amah je orang kate sama dengan RM 1.50 lah sen...beli banyok leh freebanyok..tengok ke colur tu memang lawo,kenang habis wei..warna-warni bagai lagi..lepas ning leh try belajar ngan saing aku..dia reti buat broach ni..leh bagi ke anak2 buah
skrg kat mana2 leh jumpe broach peten gini kan..tapi aku hok jenis ganazzz ni, pakai 2 kali cabut habis ah pin dia..nak wak gane..main gam ngan lilin je..mana tahan ngan tangan kasar aku ning..lastnye aku lork je wak semak lam lokel...x boh beli..beli macam ikut ke saing..lagipun tengok comel amat ari tu..beli lah jugok..hahaha..
sekian.


wah cantik-cantik brooch,rambang mata nak pilih :)
ReplyDelete