Assalamualaikum & Salam Sejahtera
week lepas, sempat habiskan waktu petang ngan menerjah masuk Secret Recipe..mood nak makan lebey menjadi-jadi hari ni..lepas makan nasi, macam-macan nak makan pulak. then seriusly ni first time aku masuk Secret Recipe then lepak sini lama-lama.
biasanya aku makan kek yang orang beli je dari sini..kali ni try mood lain, masuk sendiri cuci mata dalam ni..setakat makan kek je pun...tapi kek dia memang sedap kan..tambah lagi ngan ais krim memang terliur weiii..
menu ptg ..kek vs ais krim
then , ambik gambar je lebih..sebagai kenangan..maybe lepas ni malas dah nak singgah sini mana tau kan..hahaha
with payung colorful from cik abg yang baiki motor kat bengkel motol (x ingat nama bengkel tu, tapi taukey cina lah) .x plan pu nak masuk Jusco, sebab bosan tggu motor bengkel, tggu siap di reper , buang masa masuk jusco dulu..tu yang tertiba je terasa nak makan kek, then masuk SECRET RECIPE.
Sekian.




No comments:
Post a Comment