Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Rasa macam tiba-tiba nak nangis, then bila dah start nangis susoh payoh lok nak berhenti..makin di tahan, makin laju air mata kuar..why??...maybe , sebab banyak sangat benda yang bermain dalam otak ning kot..so, tiba2 benda tu just keluar sume..perasaan memang sangat x betul doh..rasa lonely, rasa lost, rasa boring, rasa penat,rasa bosan, rasa tak tau apa nak buat dengan hidup, rasa insecure, rasa jeles yang bodoh, semua jenis rasa lah..cukup semua bahan perasa yang ada sekarang ning...serius aku langsung x suka ngan rasa ning semua..apa aku perlu buat dengan rasa ning??...
sekian.

No comments:
Post a Comment