Assalamualaikum & Salam sejahtera
salam jumaat geng...entry kat draff , hari ni baru sempat publish...hujung APril sebelum balik kampung, sempat lagi lunch kat RaFi Restoran...restoran biasa kami lepak and menjamu selera..time kita orang sampai and makan ni, x ramai orang pun..maybe kebanyakan student dah ramai balik kampung kot.
menu yang sama ngan with fren..tiba2 je..x bajet citarasa ari ni sama pulak..huhu..bila letak kat meje langsung kuar ayat "eh sama pulak kita makan ari ni.."..hehe..apa pun bersyukur ngan rezeki yang dianugerahkan.
jom makan..ohh ye..hari ni korang makan apa ek..tengah masak sempat update blog erk...hari ni menu gulai ayam kampung+ acau nenas..wuuuu..x sabar nak makan nanti with family..oh yee adik beradik aku semua dah ada kat umah..semalam selamat sampai semuanya..ramailah sikit warga kat umah aku ni..tambah2 ngan anak buah aku yang 2 orang tu..
selamat tengah hari semua.
sekian.


jom join sini!
ReplyDeletehttp://sweetdyba.blogspot.com/2013/05/contest-saya-comel.html
Sdpnyer gulai ayam kmpung dgn acar nenas. Marvellous. .
ReplyDeleteJemput join if tak busy. =D
http://ezbil-official.blogspot.com/2013/05/segmen-pencarian-bloglist-bulan-mei.html