Followers

Tuesday, April 30, 2013

Ekspo Keusahawanan || Lunch

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

salam rabu semua..selamat tengah hari  korang..dah lunch belum ni??,,,moh lah kita gi makan..lapor doh ni..sebelum tu nak publish entry yang minggu2 lepas punye citer..
tengok banner itu..EKspo Keusahawanan..x  lama pun dia buat ekspo 2 ari je..tapi ok lah sambutan kot..banyak gerai2 menarik yang boleh kita terjah..
sampai kat tasik ni dah tengah hari sangat..dalam perut tengah lapor, order lah mee hoon sup kan one gerai tu..ni pun suggestion dari kawan aku jugak..tapi makan mee hoon sup tengah hari mana ngam ngan perut aku  woii..x sampai 3 jam lepas tu terus carik nasik balik coz lapor balik. ice blended tu harga dia 3 hinggit ..not bad lah tapi cepat muakkk for me lah..last2 bagi member aku tolong habiskan.
makan-makan..with SITI AMINA, ME and WANIE..then lepas makan terus menular ke Giant Mall coz Wanie ajak cari barang sikit..

okai tu citer minggu lepas..sebagai tatapan and kenangan je buat aku sendiri..now, serius aku tengah lapor and nak pi cari makan pulak untuk Lunch..mana nak terjah kali ni..huk2..

sekian. 

No comments:

Post a Comment