Followers

Saturday, April 27, 2013

Outhing with Fren || Jusco Taman U

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

doh nama kaki jalan..memang aku ni kuat jalan..hahaha..hari2 ada je tempat nok gi..puas ronda UTM, p luar area Utm lok..selalu kena maroh ngan Mie sebab kuat ngat jalan..dont amalkan my hobby ok..tok laki  x suka kalu yang dah kawin..hahahaha...mean dia jeles kot takut kita ni kena usha ngan pakwe2 hemsem kat luar sana..sebab dia syg kita lah dia selalu tengur and jaga kita.!!...
okai..posing ngan my fren..dia ni suka ambik gambar sendiri..then sekarang menular kat aku..suka jugak..hik3..tengah syok bergambar sakan sini..timbul pulak msg from Mamat ni..not MIE..mamat lain..lebih kureng ex boyfren aku dulu..tengah usaha nak rujuk balik lah tu ..poning deng ni nok melayan... x layan kan kesian pulak..layan kan menjadi-jadi pulak..gitu lah lelaki ni buat kita macam bola je..sekali tendang kutik balik..entah apa2 lah..
lupakan pasal mamat tu..now still gambar berdua je.. datang sini memang selalu window shopping je..jarang benor borong sakan ni coz mahai kot..lagi suka aku borong kat kedai ECO atau lebih mesra dengan panggilan kedai 2 hinggit..huhu..tapi  Johor ni aku x jumpe lagi Kedai ni..wujud or x aku x tau lah..sape2 ada tau ker kat mana ternampak kedai ECO ni kat area skudai..cakap kat aku erk..
+
+

lepas puas duk lepak tengok orang lalu lalang depan mata..masuk Mac D ..sebab ada WiFi...boleh layan FB metor sambil makan ais krim ..huhu..selamat berhujung minggu semua.

sekian..



 

3 comments: