Followers

Monday, April 1, 2013

welcome ApriL¬!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

 salam isnin buat reader..now bulan April rite..cepat je masa berlalu and aku harap tiap tindakan aku pada bulan ni beri kesan positif buat aku..cabaran tetap aku tempuh walau aku tau sesukar mana jalan yang aku harus lalui..
perit bila aku selalu bertarung ngan kisah lampau, kisah silam..semakin aku lari jauh dari dunia derita itu..semakin ia menhimpit aku ..sampai bila ia terus memburu aku sedangkan perkara tu dah setahun lebih berlalu..tapi bagi aku seolah-olah aku baru lalui semalam..

sesungguhnya aku sudah cuba hayutkan jauh-sejauhnya kenangan perit hiba duka aku itu jauh di lautan biru..buang jauh di cerut hutan sana..tapi kenapa ia kembali mencari dan menemani aku tiap langkah hidup aku sekarang...

dan kehadirannya buat aku menhukum orang-orang yang x sepatutnya aku perlakukan sebegitu..aku hukum hati dan perasaan aku sendiri...malahan aku tutup hati aku untuk terima takdir yang x pernah aku pinta sejak aku kenali kau..

dan sekarang aku tau Takdir itu milik aku!!!..aku x kan benarkan sape2 lagi mencorakkan luka di hati aku..hati aku akan jadi lebih pejal dari getah..lebih keras dari batu..yap EGO..ego yang buat aku boleh bertahan sampai sekarang menhadap drama ciptaan kau masa lalu..dan dari kau aku belajar untuk jadi manusia paling EGO, KURANG AJAR and HATI BATU.!!!


SEKIAN.

No comments:

Post a Comment