Followers

Wednesday, April 3, 2013

NinetOLOgy from MY mom

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

now..2 hari ku di kampung..dah lama ngat aku x balik.. x de apa yang berubahnya aku rasa, melainkan  lambakan bendera politik je..hijau dan biru..bapak banyak kot..bahang pilihanraya dah nak hampir ker..sat tadi baru aku dengar yang  baru je bubar rite..so, bila mengundi x de jawapan stkat ni.


ok balik ngan tajuk ENtry..ronda2 bandar TRG and Pekan kuala Berang..shopping barang dapur ngan mak and akak aku then jugak usha h/p yang boleh guna rebet rm200 punye..so, hasilnya aku dapat new H/P sebab mak aku  bayarkan yang lebihnya dari rebet tu..

OK..thank my mother..mak kesian kt aku kot tengok tel yang uzur tu..hehehe..


sekian.


2 comments: