Assalamualaikum & Salam Sejahtera
now..2 hari ku di kampung..dah lama ngat aku x balik.. x de apa yang berubahnya aku rasa, melainkan lambakan bendera politik je..hijau dan biru..bapak banyak kot..bahang pilihanraya dah nak hampir ker..sat tadi baru aku dengar yang baru je bubar rite..so, bila mengundi x de jawapan stkat ni.
ok balik ngan tajuk ENtry..ronda2 bandar TRG and Pekan kuala Berang..shopping barang dapur ngan mak and akak aku then jugak usha h/p yang boleh guna rebet rm200 punye..so, hasilnya aku dapat new H/P sebab mak aku bayarkan yang lebihnya dari rebet tu..
OK..thank my mother..mak kesian kt aku kot tengok tel yang uzur tu..hehehe..
sekian.
wahhh...best nye dapat ribet..
ReplyDeleteTak guna pun rebat tu...
ReplyDeleteDah nak expired pun... =(