Assalamualaikum & Salam Sejahtera
sape suka ngan barangan bundle sila angkat kaki and jom serbu kedai2 bundle yang ada disekitar kita..haaiggghhh...boleh pulak aku menjengah ke kedai bundle ari ni..selama ni x de aku layan semua ni..ini pun sebab teman kawan aku yang suka cari pakaian bundle..aku follow dia je lah..tapi serius bila masuk kedai bundle tu harga yang first yang jadi tarikan ,agak murah..but kualiti aku x tau.. tapi banyak yang aku dengar memang x de beza banyak mana pun ngan pakaian terpakai..
ni kedai bundle area U Mall Giant , x jauh dari UTM..banyak pakaian bundle dalam ni..nak pilih memang rambang mata..x cukup sehari kot nak server semua baju, beg dalam ni ...tapi not bad lah...Puas sangat sebab dapat barang yang berkenan di hati dengan harga murah sangat..teman member je, last aku sibuk borong sekali dalam ni..huk3
then balik dari shopping pakaian Bundle, perott laporr wei ..apa x nye, tengah hari makan mee hoon sup secipuk je kat tasik UTM..sehari x jumpe nasi memang nyakye lah kat perut aku..now, singgah Arked order Masakan panas..baru boleh balik kolej dengan senang hati..hehehe
sekian.


ok je kalau ia masih bole menutup aurat
ReplyDeletekalau nawwar tak percaya mana kedai2 camtu. lain la kalau macam kat friendlyfashion tu. terjamin sikit kot bersih ke tak.
ReplyDelete