Followers

Friday, April 19, 2013

P.E.N.I.N.G doh..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

pening doh ngan semua benda alah ni..doh berpinar mata ngadap menda ni semua jok pagi tadi..ahgggggg tensionnn...bila nak siap ni...makin lama, doh makin malas jadinya..bosannnn dah..kan bagus ada orang baik hati meh tolong aku buat analisis bagai ni...

huhu..tengah ralit key in  data..SIS aku tel..tanye sal balik MENgundi.. boleh pulak dia cakap "mu jangan x balik, satu undi tu penting"... ish ish terus hilang mood aku nak buat keje..lam kepala, bila nak pi cari tiket balik ni..kan lambat2 tiket habis.. huhu bab balik kampung I LIKE sangat2..

yang x tahan, SIS aku cakap dah siap baju bagai dah untuk hari mengundi tu..pehggg jeles cikk no...OK..Esok penamaan calon rite..ruginya x dapat join sekaki ngan orang kampung..5 tahun sekali tu..yang lepas aku join sakan lagi..time tu aku x layak mengundi lagi, tapi mak aku dah heret aku sekali berarak ramai2 ..mak aku cakap wak ramai kali...huhuhu..bestt yee..

ok..cauuu dulu..se u next entry..

sekian.

No comments:

Post a Comment