Followers

Tuesday, April 23, 2013

Lunch at Asam Pedas student Mall B11

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Pedasss...nama pun asam pedas kan..hehehe..we are try Pari Asam Pedas, x jauh pun dari Fakulti aku..memnag jarang sangat aku menyinggah di cafe ni coz aku kurang mengemari masakan di sini selain asam pedas nye..

lepas balik metting PSM , fren aku 2 3 org tu suggest makan tengah hari kan situ..ingat nak makan kat tempat biasa je kat cafe KTR sana..tapi x salah jugak ubah selera tekak kali ni makan asam pedas yang memang selalu jadi tarikan student kat sini..serius memang ramai student duk makan asam pedas sini..sedapp sangat ker??..

for me lah, lepas try, not bad lah..ok je..tapi pedas dia aihgggg berasap jugak..dah lah ngan cuaca panas makan pulak asam pedas yang tengah hot tu..memang nak kuar air mata  deng..hehe..

korang makan apa tengah hari ni??..apa pun enjoy lunch and syukur atas rezeki yang di berikan Allah pada kita..peachhh yoo

sekian. 

No comments:

Post a Comment