Assalamualaikum & Salam Sejahtera
happy weekend..selamat bercuti buat yang cuti-cuti malaysia ..huhu..Citer pada Weekend jugak ..tapi bukan weekend sekarang okeh!!..dah lama dah..penhujung Mac hari tu..
buat warga JB mesti tau sal kanival gempak JOM HEBOH yang kat Plaza Angsana ari tu kan..jem memanjang je atas jalan area situ ..maybe, habis sebahagian warga JB x kesah from cerok mana pun turun terjah sini kan.
enjoy ngan my picture yee..x de mood nak buat ayat panjang2..(kalau tulis TeSis macam tulis kat BLOg kan best)--x de stress sangat kot..hehe =P...mustahil kan coz Tesis bukan blog..
with my fren ERRAH NAJWA
J.O.M HEBOH 2013/PLAZA ANGSANA
30 MAC 2013
Sekian





Xpnh g jom hboh. Uhuk
ReplyDeleteoloh ye ker..bukan karnival ni ada selalu pun..rugi lepas peluang..huk3
Deleteorg johor ke ? waaaahhh! samelah kite. ngeh >.<
ReplyDeletesaya org GANUNG...johor tempat saya study,,huhu =
DeleteP