Followers

Wednesday, August 28, 2013

AKu dah x Paham Mung!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

kalu setakat mung nak jumpe aku,marah-marah aku... x senang ngan cara aku..blahh lah wei..aku pun x heran ..doh memang jenis perangai aku gini mung nak kate gane gi..mung nak aku  ejas ikut care mung..tapi pernah mu tanye diri mung nape x kena pada mata aku..kita x leh nak ubah diri orang lain, klu diri dia sendiri x nak berubah.

memang aku x leh terima mung macam aku terima dulu.tapi mung x sedar ker yang aku tengah cuba nak terima mung macam dulu..mung x tau separuh mati aku nak lupa nape pernah mung buat aku dulu..lupa sejarah hitam antara mung, aku dan dia..pernah mung tanye aku..bakpe aku bukan macam dulu..susah mung nak paham kan..

memang aku kadang2 x pikir matang..memang aku keras, ego..tapi mung pernah tanye, bakpe aku jadi gitu..aku rasa dulu aku x pernah kasar ngan mung, kurang ajar ngan mung,aku caye mung lebih dari aku caye kawan2 baik aku..tapi nape mung buat kat aku tu yang banyak ubah aku jadi diri aku sekarang..

mu nak aku syg mung gane gi..memang napok kan..bukan saloh aku mung tetap nak cari pasal ngan aku..tahu pun mung tu cemburu buta, takut hilang aku..tapi mung pikir ker masa mung sakitkan aku tu..mung pikir.. gitu ker contoh laki hok leh jaga aku..sayang aku..aku silap ah..aku ingat orang betul2 sayang aku , jujur ngan aku..tapi sebab ego memasing..jadi gini..mung x caye ngan aku..aku pun dok leh nak kate apa dah..mu pikir ah diri..

aku bukan menda, aku dok wehi mane kalu buat aku pe nape..kate aku puas hati..bila sedar aku x salah..mula ah mari rayu, minta maaf..ingat aku ning menda..semudah tu ke nak telan makan caki maki orang..semudah tu ke nak lupa semua yang berlaku..mung yang ucap memang mudah..budak umur 2 tahun pun leh kate..tapi untuk menda kalu hati aku ning beku dah..susah ah aku nak maaf orang yang banyak nyakitkan hati aku..  sekali dua boleh ah ..acap kali..aku lok..buat bodo..jumpe ari raya pulak ah aku maaf orang.


No comments:

Post a Comment