Followers

Thursday, August 29, 2013

at CHERATING beach

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


gambar awal bulan jun klu x silap..sebelum start keje yang sekarang ni..p holiday dulu kat cherating.. bestnye dapat tengok laut..time aku pi pantai ning ngan Mie je..aman tenang je duk bersadai kat tepi pantai ning..mat salleh ramai jugak wei duk berjemur kat tepi pantai tu..nama pun tempat perlancongan kan..

sekarang, aku rindu sangat nak cecah kaki aku kat air laut tu..dah berbulan aku x pi pantai kot..masing2 sibuk..time aku cuti, dia keje..time dia cuti, aku pulak keje, so memang masa yang tak sesuai nak berdate ..buang masa kat pantai ..yang paling penting aku nak pi pantai Telok Kalung..banyak kenangan aku kat pantai tu wei..entah bila lak ada peluang..aku tggu time tu..

sekian.

4 comments:

  1. Bestnya dpt ambik angin ptg kt tepi pntai kn.. akak pn rindu..last p pntai sblm puasa hari tue..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best akak...tu ah x sabar nak p pantai lagi..he3

      Delete
  2. akak pun dah lama tak pergi ke pantai.. rindu kat pantai di terengganu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..pantai kat TRG cantik kan..sebab tu x puas dtg pantai kat sini..

      Delete