Assalamualaikum & Salam Sejahtera
dapat makan Tutti Frutti lagi, dah berapa kali aku makan, hehe x ingat lah..ada lah dalam 3 -4 kali gitu kot..kotnye benda mahal siut ..serius aku x pernah bazirkan duit beli ais krim ning, yang aku duk makan-makan selama ning comfirm lah orang belanje..kalu aku nak beli sendiri..mak aihhh pikir panjang kot..
itu dia.. aku suka yang perisa coklat je.. perisa lain aku kureng..bukan memilih, tapi maybe x kena ngan tekak aku kan.. Nana suka makan strawberry.. tu yang dia penuh mangkuk ngan strawberry..boleh tahan masam strawberry tu campur ngan yoghurt strawberry , dah rasa cam masam2 pahit..aku x reti ah nak cakap..korang rasa sendiri lah strawberry tu cam ner.
with ain..don't be jeles ok..korang pun mesti dah makan kan..sama ada orang belanje ngan beli sendiri itu yang bezanye kan..harganya memang mahal, cam aku cakap tu sebab dikira ikut timbangan.lagi banyak yoghurt dan bahan2 top-up nya, lagi mahallah kena cas. Bayangkan secawan Tutti Frutti tu boleh cecah RM15 ? fuh...maybe ada yang dah kena lebih mahal lagi kan.
with Nana..dia lah yang belanje makan ning malam tu..thank Nana..murah rezeki Nana, lain kali jangan segan belanje lagi erkk..huk3...
sekian.



ermm best nyer.. try lar Snogurt, best gak.. harga murah sikit..
ReplyDeleteemmm..ye ker...insyaallah, kalu ada rezeki nanti..thank for info ye..
Deletehuwaaa! lama dah tak makan tutti frutti
ReplyDeleteni pun sebab ada org belanje, klu x ,x tau bila dapat merasa ..hu3..nak harap beli sendiri..memang x lah...
Deletesaya tak pernah makan tutti frutti. sadis gilaaa. hahaha >,<
ReplyDeleteinsyaallah nanti adalag rezeki awak tu..
Deletesedapnya makan aiskrim mahal orang belanja
ReplyDeleteEntri Baru Update 3Saat Lalu : Duit Raya Besar