Assalamualaikum & Salam Sejahtera
PERnah kah korang mengalami situasi ini..hahaha... aku lupa lah, aku pernah kot..tapi x lah sampai nak p korek balik lubang jambang tu semata-mata nak ambik phone.. serah je lah redha je nak wak cam ne x dok rezeki lah tu..
klu betul2 sayang memang macam ning jadi lah..usaha balik nak dapatkan..sian dah aku tengok kat member aku ning..ekpun pi x tandas x jaga-jaga..sekali bukak seluar ngan hp jatuh dalam lubang tuttt.... lepas tu mulalah gabrahh, memekit panggil orang...dia cakap hp tu x penting, ye lah hp murah je memang xde hal pun..lain ah note 2 ker baru menagis kau kat situ..yang penting sim cad dia nak..tu yang usaha bukan main nak dapatkan balik.
tapi usaha dia x lah bawak kepada kekecewaan tau...berjaya tau..hahaha..suka sangat dapat balik sim cad tu, melompat-lompat..kotor kat dalam tu pun x pikir dah..punye lah sayang giler kat sim tu..padahal boleh je buat balik kat kedai celcom..tapi sebab sim dah daftar atas nama orang lain ..masalah lah...
ok..lain kali hati2 masuk tandas ye..sebelum melepas tu cheak dulu apa2 yang penting kat pokek tu..takut...dupppp ..takut terjatuh kat dalam tu susah korang nanti..
sekian.

No comments:
Post a Comment