Followers

Tuesday, August 20, 2013

Birthday My Love || bBq with TheM

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

lama dah x berBBQ ning..tapi malam ning dapat rasa lagi..yang spesial nye seperna besday Mie..diraikan ngan penuh meriah dan jayanya with the geng..sonok sangat malam ning.. yang penting dalam hidup misti nak happy kan.
operasi bakar Ayam..tugas ning x lain memang kaum lelaki lah yang kena handle kan..kaum perempuan buat keje ringan je..yang lebih kitaorang bergambar lah.
enjoy ngan pic2 kitaorang..

skill nak bergambar je..bukan tolong bakar ayam pun..harap ke mat jim ngan adik dia and kecek je tolong bakar sampai habis.

with AEN, mira, Nana

with my Love MIe
sebelum makan gambar dulu..x ramai tapi happy..hope ikatan persahabatan a.k.a adik beradik ning kekal sampai bila2..
S.K.M .. kami akan  bersama...  best sangat dapat dinner spesial Ayam BBq malam ning..banyak siut aku makan..sejak akhir2 ning selera makan aku bertambah..cepat benor rasa lapor..tapi Mie cakap baguslah tu , nanti leh gemok sikit dari sekeping cam sekarang ning..huk3..

thank for all my friend  be'coz clbarete my love besday partys

sekian.


No comments:

Post a Comment