Followers

Friday, August 23, 2013

aku Rasa Cam nak Tukar job

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

salam jumaat & salam berhujung minggu..maybe ramai yang cuti ari ning..tapi aku kena keje..nak wak cam ner dah name kerja ngan orang kan ..tapi mak aku selalu pesan x payah lah memilih keje sangat nanti yang di cari x dapat, yang dah dapat melepas..sape yang susah diri jugak kan..

berkenaan ngan tajuk entry kat atas tu, yap..memang sekarang jiwa aku memberontak sangat nak tukar job..aku dah rasa bosan ngan job aku sekarang..memanglah gaji kat sini ok..tapi bosann kau..dan habis satu hari tu, mak kau amat letih tggu masa berjalan..

ok..ning ikut kata hati aku je..perasaan sekarang, bila dah x suka, cam macam2 boleh pikir kan..betul x??..what everlah.. rindu sangat nak date ang kuar jalan2 ngan boyfie aku..Mie pun sama cam aku bz je manjang..mane de masa dah nak jalan2 ..tengok keadaan je, tu pun mujur kalu sebulan sekali aku leh sama ngan dia..

sekian.

No comments:

Post a Comment