Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Mie ning klu x malam, x muncul lah dia..siang hari x tahu apa yang dia buat, tido je kot.sejak dia tukar keje ning bz memanjang wei..aku ning dah rasa cam xde pakwe dah..tel kalu siang hari tu, jangan harap lah klu nak bunyi..memang xde ah..kalu ada pun celcom yang msg tanye kabor..harapkan dia, malam baru dia msg aku..tu pun kejap2 je..
memang kadang2 aku boring, bosan siut...nasik baik duk dekat je.. x jumpe hari2 pun, dapat tengok dari jauh pun jadilah..jangan cakap aku x paham ngan keje dia..tapi maybe aku x biasa kalu dia sepikan diri time aku tengah bosann..msg dia pun, klu dia jawb..tengah keje..memang aku kena pahamlah..
aku nak kuar ngan member2 g lepak2 ker, jalan2 ker..jangan haraplah dapat..kalu nak kluar mane2 selain p ngan balik keje..aku hanye boleh keluar ngan dia je..tu yang aku bengang jugak kadang2...memang nampak ketara sangat lah dia dah kongkong aku cukup2..bukan aku x leh terima dia kongkong aku, tapi agak2 ah, timbang rasa lah jugak orang cakap..aku tahu lah dia yang take care aku kat sini..tapi kadang2 aku nak jugak kuar ngan member2 ppuan.nak harap tggu dia cuti keje, entah bila lah..
mood gantuk...tido dulu..nite..
sekian.
No comments:
Post a Comment