Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Orang cakap x baik ambik ambik gambar bertiga betul erk..apa2 je lah..tapi aku suka ngan gambar ning..bila bosan memang suka gambar..maybe kenangan buat kami..meh aku kenalkan member aku dua orang tu..
next, tudung biru gelap tu, echaz...rumate aku jugak..buat lawok, suka menyakat orang serah kat dia lah..good girl wei..dah lama dah dia keje kat area sini..tapi serius aku cakap dia tersangat-sangat lah ok untuk berkawan..kadang2 kalu dia x de kat bilik untuk 3 4 malam tu, comfirm sunyi je bilik x dengar gelak dia..gedik dia and so on lah..
rite, tu je dulu aku nak citer sal 2 orang member aku..maybe next time lagi 2 orang gedik santai tu pun aku kenalkan kat korang..ok..jaga relationship yang ada sekarang dengan baik ok..kawan baik susah nak cari..tapi musuh bila2 masa kita leh dapat..betul lah orang cakap, kita cuba nak jaga hati orang, nak take care orang lain tapi last2 diri sendiri yang jd mangsa ..
sekian.

comelnye korang..
ReplyDelete