DAH TENGOK YANG KEDAI ROMANTIKA PART 1..jom layan yang part 2 pulak..
Kedai romantika ni ada 2 kedai iaitu bertentangan antara satu sama lain..satu lagi area yang jadi tarikan buat aku ialah kat area yang sedia menjual bunga-bunga tiruan yang bebagai jenis dan warna.
Macam taman bunga dah aku tengok..
next, gambar dalam angsana..
sekian...
No comments:
Post a Comment