Followers

Monday, May 7, 2012

MALAM ASPIRASI PERANCANG 2012

5/5/2012 ari tu aku join dinner under PEWIBAWA atau lebih dikenali dengan Malam Aspirasi Perancang...program ni kira program tahunan Pewibawa untuk meraikan final year student Perancangan Bandar dan Wilayah UTM..

Tema malam tu ialah MUsical NigHt yang dianjurkan oleh student tahun 2 sepenuhnya..

 ni kira perjalanan program muSical Night 2012


 aku ngn ieda..ni bergambar sebelum nk mkn..


 syokknya makan..makan puas2 gitu coz bayar mahal 30 hinggit tau.


ada persembahan setiap batch lagi..x silap aku ni batch tahun 3 perform kot.. 

 ni persembahan dari batch kami..4sbw.. lepas je habis persembahan dewan jd malap...upernya ada kejutan dari batch tahun 2..dpat 2 bijik kek coklat lg..thank 2sbw.


 king and queen of Musical ..dua2 dari 4sbw..
zul& mek nor

 lepas tu sesi bergambar2...ni kira saat and kenangan terakhir aku sama-sama dengan rakan-rakan  seperjuangan selama lebih kureng 4 tahun ni..





*
*
*
*
*

Bagi aku ni bukan lah dinner terakhir aku kat utm ni, coz tahun depan aku  leh join lagi utk second dinner for final year student...nama je aku student tahun akhir sem ni ..tapi aku belum habis study lagi..ada lagi 2 sem yng aku kena hadapi...

tadaaaaaaaaaa...

sekian.



No comments:

Post a Comment