Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Penulis yang sama
ngan novel my love playgirl.
Synopsis
Apalagi yang ada pada diri seorang wanita itu melainkan
maruah dan harga dirinya. Seandainya kedua-dua itu dirampas, dia sudah tidak
punyai apa-apa lagi. Dia hanya mempunyai jasad yang bernyawa tanpa apa-apa
harga. Mimi Atia sedih! Mimi Atia terluka dengan apa yang berlaku. Tetapi masa
tidak dapat diputar kembali. Dan dia telah kehilangan segalanya.
“hai, baru sekarang nak balik. Keluar dengan lelaki, lepas
tu dua hari kemudian baru nak tunjuk muka. Hebat perangai ustazah ni. Macam
mana? Tengku Ezairy kau tu bawak kau ke
Phuket ke? Atau bawak kau ke Golok? Tak sangka ya, diam-diam ubi berisi.”
Tengku Khuzairi tiba-tiba berkata.
Dia..lelaki yang telah disyaki membunuh. Dia..lelaki yang
banyak menyakitkan hati aku. Dia..lelaki yang pernah menengking aku. Dia
..lelaki yang sering membuatkan aku menangis. Dan dia..banyak melukakan hati
aku. Dengan tiba-tiba air mata Mimi Atia menitis. Tengku Khuzairi..kenapa kau
perlu dating dalam hidup aku.
Tolonglah Atia, cermin diri kau dulu. Kau siapa? Kau hanya
seorang gadis kampung yang tak ada apa-apa. Kau sepatutnya tahu Atia, kau akan
menyebabkan abang aku dipandang hina. Kau akan musnahkan kehidupan dia. Kau
mahu tengok abang aku kena sisih dengan saudara-mara aku.
Hadirnya dirimu..kubagaikan ingin bernafas seribu tahun
lagi.
Sekian.


No comments:
Post a Comment