Followers

Thursday, May 3, 2012

PASAR kARAT-JB

JUMAAT 27/4/2012 ari tu..lepas cuci mata kat plaza angsana..kitaorang pi pasar karat..time kitaorang sampai tu..gerai2 baru je nak buka..awal sangat kot kitaorang datang sini. Pasar Karat ni kira bazar yang tedapat kat bandar Jb..kat area legaran senget dan kawasan sekeliling nye…


klu siang ari kawasan ni cam kawasan parking…tp bila malam x leh lah nak parking kat sini sebab dah jadi tempat orang jual beli. Macam 2 leh dapat kat area pasar ni..comfirm sape yang jejak pasar karat ni kali pertama memang x puas hati then mesti ada niat nak datang sini lagi..huhu 





 




 POSING JE LEBIH...beli x pun...



sekian..





No comments:

Post a Comment