Followers

Monday, December 24, 2012

AKu Nak Balik!!!!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Jiwa memberontak tahap maksimum sudahhhh....Mak nak balik umah!!!...sob sob sob sob...
Tengok my rumate aku tengah kemas barang nak balik kampung sat g..buat aku lagi ah rasa cam nak bertepik je, terasa kejelesan terlampau di situ..


Dah ramai kot yang balik kampung time study week ni..aku???..masih setia di sini..setia dengan keje2 bertimbung ini..setia di sisi leptop ini...ahgggg  kalau lah leptop ni boleh cakap, dah lama dia maki-maki aku kot..dia dah bosan tengok aku je duk mengadap dia..penat sebab aku selalu paksa dia buat keje aku tanpa henti langsung, sedangkan tuan dia pun ada masa berhenti untuk makan..huhu...

Duhai hati kau tabah lah..x lama lagi pun..berlawan and bertahan lah untuk kali ini....sory, my mother..ari tu beria aku cakap kt mak aku , aku nak balik time study week kejap..ambik mood nak final exam...tapi x jadi coz kekangan masa and keje yang x habis2 ni...mak aku cakap, xpe lah utamakan dulu hal belajor tu..

Hujan sekarang kt area pantai timur..dengar citer dah ada tempat yang banjir..betul erk??..aihhh best nye kalau aku boleh balik sana, main air banjir, buat sampan kertas banyak2 hanyut kat air banjir depan tangga umah..pukat ikan  bagai tu..perhhhh indah nya kalau boleh kembali zaman kebebasan hidup bermain and bergembira di kampung halaman tanpa ada tekanan macam skarang..

ok..lap air mata jap..tarik nafas, hembus, tarik nafas, hembus..cakap kt hati..sampai masa aku akan balik kt sana jugak..dan hujung minggu ni adalah hujung minggu yang paling bahagia buat aku bila aku dah sentle semua keje tu..aku boleh punya..boleh ! boleh ! BoLeh!..

tanpa tekanan and stress ari ni..kau x kan rasa betapa bahagianya bila semua itu berakhir sampai saat nye nanti..

sekian..


9 comments:

  1. nice posting :)

    follback ya :)
    http://ramadhanakurnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ye..study..pray for me..hope semua berjalan lancar erk..

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. xpe kak , study dulu , biar sya jer yang main banjir nih , haha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi ko dik..mana aci..nak main jugak..pengalaman tiap2 tahun tu..huhu sob sob sob.

      Delete
  5. nad dulu pun study klo time budk2 lain dh pcking rse nk pcking gak brg..nk blikk..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang rasa nak balik time ni..tapi korban ah sekali ni..lepas ni pun leh balik..

      Delete