Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Salam hujung minggu semua..dah x lama nak jejak ke tahun baru ye..lagi 2 ari kot..dah plan nak sambut kat mana epy new year tahun ni????..
bagi aku tahun baru aku kali ni dengan exam bah..so, xde nye nak sambut kat mana2, tengok bunga api bagai cam tahun2 baru sebelum ni..kali ni kena study tau..oh my god..pentas ekpo kat Padang Astaka Kemaman runtuh..why???...never my lah...ada baiknya jadi cam tu..mangsa banjir pun tengah berduka cita..korang yang senang hati nak buat hiburan bagai pulak kt situ..ada ker patut..x patut x patut....
ok, lupakan citer itu..sekarang aku duk layan dengar hayati lagu ni je...perhggg...penangan lepas tengok citer APA CELOK TOKK...baik punye citer lah..best jugak HAZAMA nyanyi..jom layannnn....sementara nak continues study pulak..perhgggg study lah sangat, banyak study ngan menda lain aku ni..apa lah......esok lusa dah nak final exam..
best x...ok..tu je aku nak kongsi malam ni...se u next entry...
daaaaaaa
sekian..
No comments:
Post a Comment