Assalamualaikum & Salam sejahtera
syukur syukur syukur Alhamdulillah..terima kasih ya Allah..tiada kata yang dapat aku gmbarkan betapa aku rasakan hari inilah hari yang paling indah dan bahagia sepanjang aku bergelar student..sesungguhnya kuasa Allah itu besar sebesarnya and perancangannya adalah yang terbaik buat aku..
selepas melalui pahit getir, manis maungnya untuk bejaya melepasi sesuatu yang amat diharapkan..akhirnya aku berjaya jugak..bak kata DIBA x selama kita akan terus gagal, x selamanya kita akan terus diuji dan x selamanya apa yang kita buat itu sia-sia..akhirnya pasti suatu saat kita akan rasai manisnya peroleh dan capai apa yang kita harapkan atas usaha dan tawakal kita sendiri..
leganya viva dah lepas..walaupun banyak lagi kerja yang kena sentle..tapi satu bebanan atas bahu aku dah lepas ..x rugi aku rasa bila aku terpaksa abaikan tido aku semalam, makan minum entah kemana sebab risau punye pasal .. akhirnya aku berjaya jugak..alhamdulillah..
jom cari makan..lapoor ni...baru terasa lapor sekarang...dan malam ni sesungguhnya aku boleh tido lena..ganti x tido semalam..bolek erk..huhuhu...apa-apa je lah...
ok sekian dulu...jumpe lagi next entry....
waaa tahniah! hehe..settlekan viva bukan semudah yang disangka ;)
ReplyDeletep/s: selamat berkenalan :)
yap ..betul tu...tuhan je yang tau macam mana sukarnya nak lepas dari step ni..
Deletesatu pengalaman x kan dilupakan..
salam kenal jugak..hik hik
Tahniah Iehah Viva dah lepas :-)
ReplyDeleteSemoga terus sukses selalu ya...
thank wilma..u to...
ReplyDelete