Followers

Tuesday, December 11, 2012

J.O.H.O.R: Kota Raya -Part 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

hai bloggers..dah terjah yang PART 1 belum??..kalau belum TEKANSINI ye...hAri tu dalam part 1, aku citer apa yang ada kt dalam Galleria Kota Raya..kali ni aku sambung cikit lagi sal keadaan luar galleria tu..time kitaorang p ni tengah malam..so, memang meriah dengan lampu2 yang bercahaya lah kan.
 
kt depan galleria kota raya...jom tengok apa yang ada kt luar..

 monumen burung yang meriah untuk sempena perayaan depavali.


 ni pun antara kraf yang di pamerkan sempena hari depavali..dorang2 berseni sangat..monumen tu dibuat daripada kain je tau.and di tambah dengan jarun2 untuk kemaskan gubahannya..

 bazar yang dibuka untuk perayaan depavali..mejoriti kaum india yang membanjiri kawasan ini dengan barang2 untuk perayaan dorang..

ok..salah satu kedai yang terdapat dalam deretan kedai tepi jalan tadi..dorang banyak jual baju2 perayaan dorang, kuih muih perayaan and bagai lagi..

sekian dulu untuk di galleria kota raya..



No comments:

Post a Comment