Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Mood menconteng di sini memang kureng..pikiran dah semak samun bagai dah..hanya nak luah apa aku rasa time ni..sory kalau ayat aku tunggang langgang terbalik kot..sebab kepala aku dah x leh nak guna pakai lah tu kotnya...hehehe
aku teramat penat, letih segala-galanya..tenaga aku dah x cukup. aku dah x mampu nak arahkan fikiran aku untuk fokus kerja ini semua lagi..preper exam pun langsung kelaut..x de dalam kepala otak aku..even seminggu lebey je lagi aku bakal masuk dewan pekse untuk final exam semester ni..rasa sesak dada..aku nak rehat banyak2..nak tidor secara normal macam dulu2...tapi aku x mampu lakukan semua tu buat masa ni..
aku cuba untuk kuat, walaupun jalan hidup aku sendiri pun aku x mampu bayangkan untuk hari esok, lusa, tulak dan bertahun akan datang (kalau aku masih bernafas) nanti. aku cuba berlawan dan terus bertahan walaupun aku tahu, aku dah x mampu untuk bertahan. aku x tau macam mana hari esok yang perlu aku tempuh. tapi aku berusaha untuk teruskan kehidupan aku di sini dengan niat menunaikan tanggungjawab2 yang perlu aku selesaikan..aku hanya membiarkan masa menentukan segalanya.
nikmatilah dan bersenang-senanglah kerana sesungguhnya segala sesuatu itu paSti ada kesudahannya sebagaimana dia pun ada permulaanya.
aku harap aku mampu bertahan...bertahanlah..Bertahanlah, sebab aku sudah berjaya sampai pada tahap ini..bertahanlah untuk sikit waktu itu, bertahanlah sebab aku tahu sama ada aku mampu menghadapinya, bertahanlah dan berikan aku kekuatan untuk terus berlawan dan bertahan.
telah banyak peluang aku lepaskan sebelum ini, dan kini masa yang tinggal sedikit ini untuk aku berusaha membaiki semula hati aku dan jalan hidup aku.
selagi kudrat masih lagi kukuh dalam hatiku..selagi tubuh masih terdaya..selagi darah masih mengalir..selagi jantung masih berdeyut..aku sedaya upaya akan terus bertahan..INSYAALLAH..aku akan BERTAHAN....
HIDUP ni susah dan rumit..kita MANUSIA, terpaksa lalui semua tue..sebab ini amanah Allah..DUGAAN dan CABARAN ni, kita kena lawan walaupun semasa pertempuran tu , kita pasti akan TERsungkur dan menangis..TAKPE, sabar lah..ALLAH sentiasa ada untuk orang yang berharap dengan DIA..yap..allah sentiasa ada untuk aku selagi aku x lari dariNYA.
SEKIAN.
jgn cept putus asa..=)
ReplyDeleteinsyaallah...
DeleteInsha Allah. keep going ! :)
ReplyDeleteyap..insyaallah..
DeleteSabarlah ye. Sabar separuh daripada iman. Dua kali sabar, dah jadi 1 iman..;)
ReplyDeleteJemput singgah ke blog saya.
thamk bg semangat
DeleteDon't ever give up. Have a blast day today.
ReplyDeleteJom ke blog kami. Mana tahu dapat gumbirakan hati sikit.
thank..okey nnti sy bw sana...
DeleteThis comment has been removed by the author.
Deleteinsyallah . jgn putus asa k :)
ReplyDeleteJom Komen ENTRI ni :)
http://www.cikfie.com/2012/12/pencarian-pengomen-tegar-2012.html
wootz! follow you :)
ReplyDelete