Assalamualaikum & salam SEjahtera
Happy new Year 2013..hope tahun ni lebih baik dari tahun lepas..apa azam korang tahun 2013 ni?? aku harap aku leh berubah jadi lagi baik and terbaik pada mata family aku and boyfren aku..sekarang aku harap sangat aku leh kawal ego aku, sikap kurang ajar and degil aku ni..mak aiggghhhh ego sangat ker aku??
entahlah. kita susah nak kenal diri kita sendiri..so, apa pendapat or nasihat orang ambik positif je lah..MIE selalu suh aku buang sikap EGo and kurang ajar aku tu..ok..aku try yang terbaik..aku tau aku bukan yang terbaik buat dia, tapi aku cuba jadi yang terbaik..
Thank of lot kat Mie coz terlalu sabar ngan perangai aku..keadaan yang memaksa aku jadi cam tu and takdir yang buat hidup kita jadi cam ni..apa pun aku x salahkan takdir, coz sebab takdir jugak kita still loving couple sampai hari ni..bila hidup dah sebati, x semudah itu untuk dileraikan..
sekian.

No comments:
Post a Comment