Followers

Tuesday, December 4, 2012

lunch at Medan Selera Taman Universiti

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hai bloggers...apa citer ari ni??...jom kongsi...hehehe
ok..pernah makan kat situ..kat mana??..kat Taman U , skudai , Johor lah..budak UTM mesti tau tempat ni kan..
 woii woi woi....terliur x ?? huhuhu..ABC yang dah lama aku teringin nak melantak..akhirnya tertunai jugak ari ni..dapat jugak jumpe kt Medan Selera ni...harga dia RM3.50 je..tapi memang best..sedapppp sangat..huhu satu g tu cendol pulut my fren aku..rm3. hinggit je.. color dia menarik bukan..  
 aku + ABC..jom makan...xsabor ni...
 irah + Cendol pulutnya..
x lengkap lah lunch kami kalau x de nasik kan...so, nasi lemak ayam jadi pilihan kami..harga dia 4 hinggit..tapi berbalau lah sebab dia sedap..

ok..selamat jamu selera geng...makan lah secara berhemah..diet yang seimbang...kesihatan pun baik.


sekian..


6 comments:

  1. sedapnya,lapar pulak tengah malam ni XOXO *_*

    ReplyDelete
  2. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Berikan yang terbaik pada dunia, dan yang terbaik akan kamu dapatkan.

    ReplyDelete
  3. Sedapnya ^_^ Lama tak makan ABC ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapppp....tpi sdp2 ABC kt nogori org..negeri sendiri comfirm lagi sedap kn...

      Delete