Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai bloggers...apa citer ari ni??...jom kongsi...hehehe
ok..pernah makan kat situ..kat mana??..kat Taman U , skudai , Johor lah..budak UTM mesti tau tempat ni kan..
woii woi woi....terliur x ?? huhuhu..ABC yang dah lama aku teringin nak melantak..akhirnya tertunai jugak ari ni..dapat jugak jumpe kt Medan Selera ni...harga dia RM3.50 je..tapi memang best..sedapppp sangat..huhu satu g tu cendol pulut my fren aku..rm3. hinggit je.. color dia menarik bukan..
aku + ABC..jom makan...xsabor ni...
irah + Cendol pulutnya..
x lengkap lah lunch kami kalau x de nasik kan...so, nasi lemak ayam jadi pilihan kami..harga dia 4 hinggit..tapi berbalau lah sebab dia sedap..ok..selamat jamu selera geng...makan lah secara berhemah..diet yang seimbang...kesihatan pun baik.
sekian..
sedapnya,lapar pulak tengah malam ni XOXO *_*
ReplyDeletehehe..jgn gitu..lapor p lh cari mkn dear...
Deletekunjungan gan , bagi-bagi motivasi
ReplyDeletesemoga menjadi semangat .. :)
Berikan yang terbaik pada dunia, dan yang terbaik akan kamu dapatkan.
thank awk!!
DeleteSedapnya ^_^ Lama tak makan ABC ^_^
ReplyDeletesedapppp....tpi sdp2 ABC kt nogori org..negeri sendiri comfirm lagi sedap kn...
Delete