Assalamualaikum & Salam Sejahtera
time tengah pikir-pikir nak makan tengah hari kat mana ari ni..kitaorang p lah tempat biasa kitaorang makan and lepak tu..dalam area UTM jugak..
sampai sana orang ramai sangat..ye lah ada kenduri kawin kot..anak tauke cafe yang selalu kami jejak tuk isi perut tu buat kenduri kawin untuk anak perempuan dia..so, kitaorang layan sekali lah..
+
Nasi beriani + ayam bakar memang terbaik ah..memang best sedap teramat nasi beriani ni..hehe ye ker, entah aku je rasa cam tu kot sebab first time makan nasi beriani..tapi serius lah nasi beriani kenduri ni memang best.. standard aku makan nasi putih je, kali ni teringin nak try nasi beriani coz rezeki depan mata..bila lagi nak try makan free best gini..kalau keluar mesti mahal nak makan cam ni kot..apa pun jimat lah sen makan aku tuk ari ni..hehehe
ok..selamat pengantin baru kat anak Pak Lah Cafe ni, moga kekal bahagia sampai Jannah and murah rezeki selalu..tengok orang kawin2 ni..aku pulak x sabar nak kawin...hehe,, gatai no aku..hehe..ahhhh x salah berangan jap..sampai masa aku kawin jugak kalau panjang umur..
sekian..bye2..
sodapppnyeeeee...nasik beriani..
ReplyDeletememang sedap pun yang kt kenduri ni..kalau kt lain..x tau cam ner lah rasanya..hehe
DeleteBestnya dapat makan free ^_^
ReplyDeleterezeki tuhan bagi..syukur alhamdulillah...
Deletesedapnye nasi beriani :DD
ReplyDeleteyang ni memang TERBAIK... sedap sgt..
Delete