Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Hai readers..lambat aku BW ari ni..sory ye..baru dapat jegok blog aku ni...thank of lot kepada blogger yang follow aku ari ni..rasanya aku dah follow korang semua dah..untuk kunjungan balik and BW blog korang..ari ni banyak hal..itu jadinya x sempat nak terjah siang2 td..tapi apa pun..x de siang..comfirm malam aku ada kt dunia blog ni ..hhhehe..
ok, entry ni pasal kami di SUTERAMALL..lepas menular kat SP ari tu..my fren aku teringin nak p SuteraMall pulak..so..go on je lah ke SuteraMall..Tempat yang biasa kami terjah time kebosanan and utk relax kan minda..keje nye pusing2 cuci mata..MaLL ni besar and memang korang akan rasa penat sangat kalau nak tawas satu MaLL..kt dalam ni macam2 ada..tapi bagi student cam aku usha je lebih barang2 yang dorang jual kt dalam ni, sebab deng x mampu nak shopping sakan sini coz sini nampak mewah sangt..majoriti kt sini pun cina..so sesuai benor lah ngan tahap ekonomi dorang yang serba mewah tu..
jom terjah dalam..cuci mata..kan besar MaLL ni..
ok, sebelum masuk tu..sempat lagi kita orang berphoto gedik dulu..kat pintu nak masuk tu ada benda alah ni, jenis cam kitaorang pantang tengok benda indah kali menarik mata ni..bergambar dulu lah..hehe
Happy Christmas buat yang sambut Christmas..dah x lama dah kan...
kat laluan nak masuk dalam pun..terhias ngan pokok2 krismas ni..cantik gitu..
and boleh abdikan note or ucapan kt sini.
ni area dalam MaLL...still lagi terdapat benda2 alah perayaan krismas ni..apa nak jeles kan..time raya kita pun..mantap cam ni jugak..mewah ngan ketupat2 hiasan gitu...ohhhh lambatnya nak sambut AIdilFitri lagi..hehewith may fren Irah..lepas penat pusing2 kita orang rehat jap..then jalan lagi..kaki memang power lah..betul cakap mamat kt tempat keje aku dulu.., perenpuan ni bila masuk shopping MaLL..boleh jalan sampai berkilo-kilo meter..kalau setakat nak p kedai depan umah tu je , siap naik motor takut penat..macam2...
depan kedai HOMES..semua barang kt dalam tu Harga dia RM4.99 tau..tengah sale kot..
dah nak balik dah..tertarik lak nak ambik gambar kt bunga2 warna warni depan restoran china ni..meriah je nampak..apa motif dia letak hiasan bunga banyak2 berderet kt kedai dia pun x tau..yang tau pemilik restoran and kaum kerabat dia saja yang boleh jelaskan..huhuhuhu
sekian..
wuahhh bestnye jln2~ble la le smpi SP ni~
ReplyDeleteinsyaallah, sampailah tu masanya nanti.
ReplyDelete