Assalamualaikum & Salam Sejahtera
memang teruja sangat dapat gift dari oversea ni..thank of lot to my rumate kak SITI ...nak tau apa jom tengok bawah..
*
*
ni dia
MY rumate aku ni p bercuti ngan husband dia ke Vietnam...korang dah sampai sana ker wei????...aku x de rezeki nak p sana lagi buat masa ni..insyaallah kalau murah rezeki panjang umur sampailah tu..
dengar citer kat sana susah nak dapat makanan halal..betul erk???..so buat sape2 yang berhajat nak p sana tu sila lah bawak makanan sendiri ye..takut lapor lah kan..hehehe
ok..sekian dulu..happy crismas buat yang sambut crismas ari ni...
Saya pon penggemar mengumpul keychain ! Entry pasal keychain >> http://www.ainasofea.com/2012/12/kawaii-colloection.html
ReplyDeleteminat kita sama lah..
Deletesy lak peggemar kumpul jam,, ahahha
ReplyDeletemasing2 ada minat and hobi sendiri..janji kita senang ngan apa kita buat..kan ..hehehe
Deletedlu ska jgk kmpul brg2 keychain..la ni hilang dah suma koleksi.huhuuhu :))
ReplyDeletekalo dpt keyschain trus gntung kat keybord...hehe..haisan bilik..mcm2 negeri dpt..=)
ReplyDelete