Followers

Tuesday, December 25, 2012

KeYchain FRom VietNam

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

memang teruja sangat dapat gift dari oversea ni..thank of lot to my rumate kak SITI  ...nak tau apa jom tengok bawah..

*
*
ni dia

dah lah aku pengemal kumpul Keychain bagai ni..bertambah satu lagi koleksi aku..hehe..jangan jeles korang...

MY rumate aku ni p bercuti ngan  husband dia ke Vietnam...korang dah sampai sana ker wei????...aku x de rezeki nak p sana lagi buat masa ni..insyaallah kalau murah rezeki panjang umur sampailah tu..

dengar citer kat sana susah nak dapat makanan halal..betul erk???..so buat sape2 yang berhajat nak p sana tu sila lah bawak  makanan sendiri ye..takut lapor lah kan..hehehe

ok..sekian dulu..happy crismas buat yang sambut crismas ari ni...



6 comments:

  1. Saya pon penggemar mengumpul keychain ! Entry pasal keychain >> http://www.ainasofea.com/2012/12/kawaii-colloection.html

    ReplyDelete
  2. sy lak peggemar kumpul jam,, ahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. masing2 ada minat and hobi sendiri..janji kita senang ngan apa kita buat..kan ..hehehe

      Delete
  3. dlu ska jgk kmpul brg2 keychain..la ni hilang dah suma koleksi.huhuuhu :))

    ReplyDelete
  4. kalo dpt keyschain trus gntung kat keybord...hehe..haisan bilik..mcm2 negeri dpt..=)

    ReplyDelete