Followers

Sunday, December 9, 2012

J.O.H.O.R: Kota Raya -Part 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam hujung minggu blogger..apa citer ari ni..ok x??..x mau tension2 ok..senyum2 dulu and slow2 sentle segala urusan and problem yang ada ok..pesanan untuk kalian and jugak untuk DIRIKU sendiri.

kisah sebulan lepas..jalan-jalan ke pusat bandar Johor Bharu..singgah ke Galeria Kota Raya..time ni masih dalam pengubah suaian bangunan ni ok..setahun lebey kot Kota Raya ni x beroperasi...sekarang jom kita tengok apa yang dah berubah..ni kat area dalam Kota Raya ..nampak lagi menarik and menyerlah daripada kota raya yang dulu..

















banyak x gambar..hehehe...tu semua antara yang terdapat dalam bangunan tu...time kita orang pi ni, perayaan Depavali  dah dekat..cox kalau korang perasan ada elemen yang ada kaitan ngan perayaan dorang..sekarang aku x tau cam ner dah keadaan kota raya ni..nanti free maybe aku p server sana lagi..ece ece ece,..cam nak buat kajian tesis pulak erk.. xde lh...travel kan Hobby aku..

selamat tengah hari..

sekian.


16 comments:

  1. xpernah sampai ke johor..sobss..sobs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh lah datang sini, sekali sekala..not sedih2 tau..ada lah tu rezeki awak nanti.

      Delete
  2. Replies
    1. kredit to my fren IRAH..dia yang tolong take pic ni semua..

      Delete
  3. bestnyeee..teringin nk pegi JB.. prnh pg skali jee, tu pon time kecik2..x ingt da mcm mne jb tuu..hee~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. jb dah banyak berubah sekarang..banyak sagt pembangunan yg baru naik kt tanah Johor ni..Danga Bay pun dah bertukar wajah..

      Delete
  4. Replies
    1. awk pun leh jalan-jalan lah..cuma mals ngan rajin kuar je..hehehe..ni memang Hobby saya dah..suka jalan2..

      Delete
  5. saya duduk rumah jer.best tengok org jalan2 :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. lor apasal duk umah je..meh2 jalan2 cuci mata..best tau..stress pun boleh hilang..

      Delete
  6. nanti boleh teman g jejalan ye :) i follow..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. yap betul tu..4 tahun lebey saya di sini..macam2 pembangunan naik.

      Delete