korang dah makan belum??..lapooor nye aku rasa..tengok pic kt desktop..ingat makan-makan kt Mak Jah cafe 2 ari lepas..pada sape2 yang duk area skudai..jemput singgah Mak Jah Cafe deh..kt Alumni UTm tu..
area depan cafe..kt sini ada jual ABC tau..
masuk dalam..terus je terjah lauk pauk kt atas deretan meja ni...nampak cam mewah je barang2 dorang..dah rasa cam makan kt restoran 3 bintang pulak...huhuhu
ok, santapan kami untuk tengah hari..dah x sabornya nak menikmati ABC tu..tapi color dia x menarik pun kan..ahhh apa ada pada color kan..yang penting kenikmatan and kesedapan nya.. "ABC yang aku cuba ni x sesedap kt Medan Selera Taman U ari tu" -sign.
jom makan...
lepas makan, operasi kami pergi cari pemanis mulut pulak..apa lagi terasa nak makan buah rambutan..carilah gerai rambutan tepi jalan dekat2 UTm..dapat sekilo, puas makan..lagi teruja coz ari ni dapat makan rambutan color KUNING...yang memang kesukaan ku berkurun...
terliur x??...jangan lah terliur sangat..aku gerenti kat dusun kebun belakang umah korang mesti banyak kan..bawak lah mai kat aku sikit..aku pun memang x sabor dah ni nak serang rambutan kt kebun belakang umah aku tu..tunggu aku balik je nanti..hope masih ada rezeki untuk aku..sedih kot kat sini kena beli mahal..x berbaloi nak makan puas2...ok cau dulu..
sekian..
Ooo suka ke rambutan kuning..awat tak habaq mai.. kawan dapat byk dari kampung arituh hehe :)
ReplyDeleteaduh ye ker..suka sangt lah...terlepas sudahhhh..kalu x dapat makan rambutan free dari awak kan...
DeleteBerbeza plak kita kan...Wilma prefer yang merah ^_^
ReplyDeletehehe..tiap orang ada bezanya..huhu
Deletedh follow awak .. ni saye pnye .. http://sitihajarlizaibrahim.blogspot.com
ReplyDeletethank..follow me.
Delete