Assalamuaalaikum & Salam Sejahtera
Hai readers yang baik hati..HEHE..sebab aku ni kan suka berjalan, so jom ikut aku menular kt SKUDAI PARADE atau senang panggil SP lah..moh lah orang Johor..pusing2 cari pasal , cuci mata nak??...SP ni agak-agak dah berbulan-bulan dah aku x jejak..kali last x silap aku semester lepas kot, awal taun gitu..
ARI ni sebab ingat nak servey beg untuk jalan-jalan..so, batter aku p kat SP , coz ada satu kedai kt dalam ni jual macam2 beg sesuai tuk orang tua, muda, remaja.
sebelum p servey beg, aku tertarik lak ngan patung krismas ngan pokok krismas kt leveL G , x silap aku..bawah sekali..siap berposing dulu..take picture...dalam SP ni kan ada banyak tingkat..x silap 7-9 tingkat ..tapi yang biasa aku naik sampai tinggkat 4 je..coz lagi atas kebanyakkan cam kosong je..x de apa2..just 2 or 3 kedai je yang beroperasi.
berbalik ngan plan asal datang sini..cari beg..ni lah kedai yang aku cakap tu..SHINJUKU FASHION STREET..memang rambang mata lah nak pilih..harga dia sini murah dah berbaloi baloi untuk student cam aku ni..boleh dapat dalam RM8 hinggit -RM30 hinggit..serius koleksi kt sini pun cantik and ok sangat lah bagi aku.
my fren ngan koleksi beg yang terdapat kt sini..terpengaruh jugak ngan aku beli beg kat sini..asal dia teman aku cari beg je..last2 dia sekali terbeli..hehehe..xpe, sekali sekala shopping..
memang kalau datang sini..x cukup ngan 3 kali kita orang singgah sini..sebab masuk kali pertama, x tau nak pilih yang mana coz semua nampak berkenan..then keluar p pusing2 area lain..lepas tu datang sini balik..sampai lah puas hati baru kami beli..
ok siap tuk berjalan-jalan ngan beg baru ku..jujur aku cakap, aku x suka pakai beg tangan pun sebenarnya..kadang2 je ikut mood..kumpul beg tangan boleh lah..hehehe.
sekian.
dh lame x menyinggah mall..sobs..sobs..
ReplyDeleteerk..ada masa singgah lh erk..jgn sedih2 gitu..
DeleteSaya yang ke 663 ^ ^
ReplyDeleteAssalamualaikum . Ada benda yang Faie nak bagitahu . Sila ke sini : http://cikanehtapicute.blogspot.com/2012/12/ini-entry-penting.html
thank follow saya
DeleteWAH JALAN SAKAN..YES DAH BERMULA..HEHEE
ReplyDeleteapa yang dah bermula tu??'
ReplyDelete